DigiTennis


Gušt bar Loška dolina 2020

 

PRAVILNIK TEKMOVANJA TENIŠKE PIRAMIDE

 

 

1. člen

Opis, namen in cilji tekmovanja

 

Teniška piramida je tekmovanje rekreativnih teniških igralcev. Namen tekmovanja je spodbujanje igranja tenisa in druženja.

Cilj tekmovanja je doseči vrh piramide. To dosežemo z izzivanjem in premagovanjem igralcev, ki so uvrščeni višje od nas.

Vodenje in evidentiranje tekmovanja poteka preko spletne platforme DigiTennis.

 

2. člen

Trajanje tekmovanja in začetno stanje

 

Tekmovanje traja od 18.5.2020 - 1.10.2020.

Igralec pristopi k tekmovanju kadarkoli v času tekmovanja. Ob aktivaciji se uvrsti na dno piramide.

Začetni red piramide določi vodstvo tekmovanja.

 

3. člen

Prijava igralca v tekmovanje

 

Igralci se v tekmovanje prijavijo na spletni platformi DigiTennis. https://www.digitennis.si).

Igralec ob registraciji navede svoj internetni naslov, številko mobilnega telefona, datum rojstva ter spol. Po registraciji v sistem Digitennis in potrditvi e-pošte in GSM številke se je potrebno še dodatno prijaviti v tekmovanje Gušt bar.

Po prijavi na tekmovanje je potrebno počakati, da vodja tekmovanja( Zoran Juvančič ) igralca aktivira. Po opravljeni aktivaciji igralec lahko prične z igranjem in izzivanjem nasprotnikov.

 

4. člen

Izzivanje igralcev

Izzivamo lahko vse tekmovalce, ki so:

·          v isti vrsti uvrščeni pred nami (to je proti levi glede na našo pozicijo) in

·          v zgornji vrsti vse tekmovalce do maksimalno levega od sebe.

Ni mogoče izzivati igralcev, ki imajo že dogovorjen in potrjen dvoboj. Takšni igralci so v sistemu obarvani v sivo barvo.

5. člen

Potrditev tekme ter igranje

 

Ko igralec izziva drugega igralca, slednji dobi obvestilo o tem, da je izzvan:

·          preko SMS sporočila in

·          elektronske pošte.

Izzvani igralec mora potrditi tekmo v času 24 ur od prejema obvestila o izzivu. Tekmo lahko potrdi bodisi z odgovorom na SMS sporočilo ali preko povezave v elektronski pošti na spletno strani Digitennis, kjer se opravi registracija. Če igralec tekme ne potrdi se šteje, da je dvoboj izgubil.

Ko izzvani igralec potrdi tekmo, je izzivalec o tem obveščen preko SMS sporočila in elektronske pošte. Od takrat začne teči 7 dnevni rok za oddigranje tekme.

Izzvani igralec ima po dvoboju dva (2) dni prednost, da izzove drugega igralca. V tem času mu ni treba sprejeti nobenega dvoboja z nižje uvrščenim igralcem.

 

Termin: igralca se o terminu dogovorita sporazumno

Rezervacija igrišča: igrišče rezervira izzivalec

Žoge: nove žoge zagotovi izzvani igralec

Pravila tekmovanja: igra se na dva dobljena niza do 6

 

Lokacija : dvoboji se igrajo na igriščih Gušt bar

Prekinitev tekme: v primeru prekinitve tekme (dež, konec rezervacije igrišča), se tekma nadaljuje z rezultatom pri katerem je bila prekinjena.

Razvrstitev po odigranem dvoboju:

 

A: zmaga izzivanega               mesta na piramidi nespremenjena

 

 

B: zmaga izzivalca                  izzivalec zasede mesto branilca prav tako pa tudi vsi igralci vmes izgubijo eno mesto na piramidi

 

6. člen

Vpis rezultata

 

Po odigrani tekmi tekmovaca vpišeta rezultat v sistem DigiTennis.

Rezultat lahko vpiše katerikoli od tekmovalcev, ne glede na izid. Zaželjeno je, da se vpiše dvoboj takoj po tekmi. Če rezultat ni vpisan v roku 7 dni od potrditve dvoboja oba igralca izgubita eno mesto. Po potrditvi je odgovornost na obeh igralcih, da oddigrata dvoboj. V kolikor so objektivni razlogi za neodigranje( dež ) lahko dvoboj v sistemu DigiTennis podaljša za nekaj dni vodja tekmovanja.

 

7. člen

Pravica do zavrnitve izziva in sankcije

 

Igralec, ki je izzvan lahko zavrne izziv, če ima izpolnjeno mesečno kvoto:

 

·          oddigrana vsaj 2 dvoboja v tekočem mesecu. Za datum tekme se šteje datum, ko je rezultat vpisan v sistem.

* izjema je prvi na lestvici, ki ne more izzvati nikogar

Vsak igralec mora odigrati vsaj 6 tekem do konca tekmovanja. V primeru neoddigranja se njegovi rezultati ne štejejo.

 

 

8. člen

Joker

 

Vsi tekmovalci, ki so v tekoči sezoni odigrali vsaj 7 dvobojev imajo do konca sezone (razen zadnjih 14 dni, ko to ne velja) pravico uporabe tako imenovanega Jokerja. Igralec, ki vlaga Jokerja, lahko z njim izziva kateregakoli igralca na piramidi in se v primeru zmage povzpne na njegovo mesto, poraženec pa pade na mesto izzivalca. Če izzivalec izgubi, ostanejo mesta nespremenjena.

Vlaganje Jokerjev navzdol ni dovoljeno. Ko ima igralec na voljo Joker je zadeva razvidna tudi v sistemu DigiTennis.

 

9. člen

Reševanje sporov

 

Tekme se odigrajo v prijateljskem in športnem duhu.

 

V primeru sporov je za njihovo reševanje pristojna komisija v sestavi:

 

Vodja tekmovanja: Zoran Juvančič

 

Član:

Član:

 

 




Only authenticated users can sign-up to competition. If you haven't registered yet, you can create new account with: Register

Competition Signup

Select your language
© 2024 - DigiTennis - 2.7.8 All rights reserved
Cookies help us deliver our services. By using our services, you agree to our use of cookies. Learn more