Športni park Trebnje 2019
PRAVILNIK TEKMOVANJA TENIŠKE PIRAMIDE
1. člen
Opis, namen in cilji tekmovanja
Teniška piramida je tekmovanje rekreativnih teniških igralcev. Namen tekmovanja je spodbujanje igranja tenisa in druženja.
Cilj tekmovanja je doseči čim višjo pozicijo v piramidi. Vsak igralec, ki pristopi k tekmovanju se zavezuje, da bo spoštoval pravila tekmovanja ter se športno vedel tako na igrišču, kot tudi izven njega.
Vodenje in evidentiranje tekmovanja poteka preko spletne platforme DigiTennis.
2. člen
Trajanje tekmovanja in začetno stanje
Trajanje tekmovanja ni omejeno in poteka neprekinjeno tako v poletni kot v zimski sezoni. Začetek tekmovanja je takoj ko se prijavi najmanj 10 igralcev.
Končna lestvica za tekoče leto se ugotovi na presečni datum 30. decembra.
Igralec lahko pristopi k tekmovanju kadarkoli in začne na dnu piramide.
Začetni vrstni red piramide določi vodstvo tekmovanja upoštevajoč predhodne, znane rezultate igralcev v ligah in na turnirjih.
3. člen
Prijava igralca v tekmovanje
Igralci se v tekmovanje prijavijo na spletni platformi DigiTennis. Povezava do platforme je objavljena na facebook strani Športnega parka Trebnje. Športni park Trebnje).
Igralec ob registraciji navede svoj e-mail naslov, številko mobilnega telefona, datum rojstva ter spol. Pogoj za aktivacijo igralca v piramidi ja plačana kotizacija skladno s tem pravilnikom.
Kotizacija za tekmovanje je 30 €/sezono (6 mesecev) in se vplača kot je navedeno v nadaljevanju.
Podatki za plačilo: Športna zveza občin Trebnje in Mirna Trubarjeva ulica 2, Trebnje, 8210 Trebnje IBAN: SI56 0315 3100 2057 361 Koda namena: GDSV Namen: PIRAMIDA - »ime in priimek tekmovalca« Po prejetju kotizacije, se igralca aktivira v sistemu, kar pomeni, da lahko prične z igranjem in izzivanjem
nasprotnikov.
4. člen
Izzivanje igralcev
Izzivamo lahko vse tekmovalce, ki so:
· v isti vrsti uvrščeni pred nami (to je proti levi glede na našo pozicijo) in
· v zgornji vrsti vse tekmovalce do maksimalno desnega od sebe.
Ni mogoče izzivati igralcev, ki imajo že dogovorjen in potrjen dvoboj. Takšni igralci so v sistemu obarvani v sivo barvo.
5. člen
Potrditev tekme ter igranje
Ko igralec izziva drugega igralca, slednji dobi obvestilo o tem, da je izzvan:
· preko SMS sporočila in
· elektronske pošte.
Izzvani igralec mora potrditi tekmo v času 48 ur od prejema obvestila o izzivu po SMS ali v sistemu DigiTennis. Če tekme ne potrdi se šteje, da je dvoboj izgubil.
Ko izzvani igralec potrdi tekmo, je izzivalec o tem obveščen preko SMS sporočila in elektronske pošte. Od takrat začne teči 7-dnevni rok, ko morata igralca odigrati tekmo.
Termin: igralca se o terminu dogovorita sporazumno
Rezervacija igrišča: igrišče rezervira izzivalec
Žoge: nove žoge zagotovi izzvani igralec
Pravila tekmovanja: igra se na dva dobljena niza
Lokacija : dvoboji se igrajo na igrišču v športnem parku Trebnje. Igrišče je umetna masa z lešem in se lahko igra tudi do zime in naprej, če ni pokrito s snegom. Tekmovalca se lahko dogovorita tudi za drugo lokacijo pri čemer se morata o temu strinjati oba.
Prekinitev tekme: v primeru prekinitve tekme (dež, konec rezervacije igrišča), se tekma nadaljuje z rezultatom pri katerem je bila prekinjena.
Razvrstitev po odigranem dvoboju:
A: zmaga izzivanega mesta na piramidi nespremenjena
B: zmaga izzivalca poziciji na piramidi se zamenjata
Prekinitev tekme: v primeru prekinitve tekme (dež, konec rezervacije igrišča), se tekma nadaljuje z rezultatom pri katerem je bila prekinjena.
6. člen
Vpis rezultata
Po odigrani tekmi se vpiše rezultat v sistem DigiTennis.
Rezultat lahko vpiše katerikoli od tekmovalcev, ne glede na izid. Če rezultat ni vpisan v roku 7 dni od potrditve dvoboja oba igralca izgubita eno mesto.
7. člen
Pravica do zavrnitve izziva in sankcije
Igralec, ki je izzvan lahko zavrne izziv, če ima izpolnjeno mesečno kvoto:
· sprejet najmanj en izziv ali odigrana najmanj 2 dvoboja
* izjema je prvi na lestvici, ki ne more izzvati nikogar
Če igralec v tekočem mesecu ne odigra nobene tekme, izgubi 3 mesta na lestvici. Za mesec se šteje obdobje od prvega do vključno zadnjega dne v mesecu.
Igralec lahko v koledarskem letu izkoristi 14 dni odsotnosti. Slednjo vsak igralec zase označi v sistemu DigiTennis. V obdobju, ko je tekmovalec odsoten ne more biti izzvan (kar je označeno na lestvici).
8. člen
Reševanje sporov
Tekme se odigrajo v prijateljskem in športnem duhu.
V primeru sporov je za njihovo reševanje pristojna komisija v sestavi:
Vodja tekmovanja: Hari Murćehajić
Only authenticated users can sign-up to competition. If you haven't registered yet, you can create new account with: Register
Competition Signup